کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317872 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 9 پلاس حاشیه‎ باریک‌‏تری نسبت به نسل قبل دارد

تصویر فاش‌شده از پنل جلویی گلکسی اس ۹ پلاس، حاکی از آن است که این مدل حاشیه‎های باریک‏‌تری نسبت به اس ۸ پلاس خواهد داشت.

گلکسی اس 9 پلاس حاشیه‎ باریک‌‏تری نسبت به نسل قبل دارد

تصویری از پنل جلوی فبلت گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به‎ دست آمده است که تفاوت‌‏های این مدل را نسبت به نسل قبل فاش می‎کند. هر دو گوشی در پنل جلو، شباهت‎های زیادی به‎ یک‌دیگر خواهند داشت؛ با این وجود، جانشین گلکسی اس ۸ پلاس کمی‎ عریض‌تر به ‎نظر می‎رسد و حاشیه‌‏ی پایین صفحه‎نمایش کاهش یافته است.

با توجه به اینکه این فبلت نسبت به نسل قبل کمی عریض‌تر است؛ شاید پرسش‌هایی در مورد آن در ذهن کاربران شکل گرفته باشد. با فرض صحت تصویر، نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ نمایشگری بزرگ‌تر از ۶.۳ اینچ خواهد داشت. باید اشاره کرد که گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی عرضه شده است؛ اما احتمالاً مدل جدید آن، نمایشگر ۶.۳ اینچی یا ۶.۴ اینچی دارد.

با این وجود گمان می‎رود گلکسی اس ۹ پلاس مانند نسل گذشته با یک صفحه‎نمایش با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و لبه‌های دارای انحنا ارائه شود. باید توجه داشت که تصویر پنل منتشرشده، ممکن است جعلی باشد؛ به همین جهت، چندان مطمئن نیستیم که مدل  گلکسی اس ۹ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۶.۲ اینچ عرضه شود.

گلکسی اس 9 پلاس
پنل سمت راست متعلق به گلکسی اس ۹ پلاس و پنل سمت چپ مربوط به گلکسی اس 8 پلاس است.

علاوه‌ بر اندازه صفحه‌نمایش که در جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس متفاوت است، احتمال دارد دوربین نیز وجه‌ تمایز این دو مدل باشد. این‏‌طور که پیدا است، نسخه «پلاس» با دوربین دوگانه در پنل پشتی عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که مدل ۵.۸ اینچی با یک دوربین اصلی همراه خواهد بود. حسگر اثر انگشت در اعضای جدید سری گلکسی اس دستخوش تغییر شده و به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است.

همچنین گمانه‌‏زنی‌ها به عرضه «گلکسی اس ۹ پلاس» با حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم اشاره دارد؛ در جانشین گلکسی اس ۸، سامسونگ به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی رضایت داده است. آخرین شایعات درباره‌ی کهکشانی‌های بعدی سامسونگ، به عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نیمه ماه مارس اشاره می‌کند؛ این شرکت، پرچم‏‌داران امسال خود از سری گلکسی اس را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. هرچند ممکن است جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در یک رویداد جداگانه در ماه مارس ارائه شود؛ بد نیست اشاره کنیم که نسل قبل، اوایل فروردین‌ماه معرفی شد.

به تبعیت از روندی که سامسونگ طی چند سال گذشته در پیش گرفته است، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در دو مدل با پردازنده‌های متفاوت عرضه خواهند شد. در ایالات متحده و چین، نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام ارائه می‎شود و در اروپا و آسیا می‌توانید مدل‌های دیگر را با پردازنده اختصاصی اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ خریداری کنید. تراشه جدید این شرکت بر مبنای فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری طراحی شده است و هشت هسته پردازشی دارد.

گفته می‌شود پرچم‌‏داران جدید سامسونگ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو راهی بازار خواهند شد؛ گمان می‎رود شرکت سازنده مانند نسل قبل، تغییراتی در رابط‌ کاربری سیستم‎عامل اندروید اعمال کند. با توجه به تصاویر به‌‏دست‌آمده، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده خواهند کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40121 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/17 تعداد مشاهده: 1521
کلید واژه ها:
سافت گذر